Pozycjonowanie i reklama
- Pozycjonowanie i reklama
- Zapytanie ofertowe
POZYCJONOWANIE I REKLAMA
POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA, STRATEGIE REKLAMOWE
W celu uzyskania jak najlepszych pozycji strony www w wynikach wyszukiwania, wykorzystujemy wszelkie techniki z zakresu kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowania i optymalizacji.
Dominacja Google wśród wyszukiwarek internetowych utarła przekonanie, że jeśli strony www nie ma w wyszukiwarce to nie ma jej również w Internecie. Pozycjonowanie stron internetowych w Google stanowi najbardziej skuteczną i efektywną formę promocji oraz reklamy dla każdego przedsięwzięcia w Internecie.
Wszystkie realizowane przez nas projekty: strony www, systemy CMS oraz sklepy internetowe są zgodne ze standardami sieciowymi, konwencjami internetowymi oraz wymogami wyszukiwarek internetowych, zatem są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek.
Jeśli strona www jest wiekowa lub została wykonana przez jakąś podrzędną firmę, wskazane jest, aby przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania została zoptymalizowana w celu zwiększenia efektywności pozycjonowania oraz obniżenia kosztów reklamy.
Tworzymy tylko i wyłącznie przemyślane oraz skuteczne strategie e-marketingowe, które wspierają sprzedaż, budują pozycję w Internecie i świadomość marki.
Dobór odpowiedniej strategii e-marketingowej to działania, które mają na celu m.in. zwiększenie sprzedaży, znalezienie nowych oraz potencjalnych Klientów, perswazja czy zwiększenie świadomości marki.
Posiadamy szeroki wachlarz oferowanych przez nas usług marketingowo-reklamowych. Ze względu na specyfikę potrzeb naszych Klientów oraz celów, które mają być realizowane oferujemy:
- Search Engine Optimization
SEO – to pozycjonowanie stron www zgodnie z dewizą: „w Internecie sukces odnosi ten, kogo można odszukać”. - Linki sponsorowane
To płatne boksy reklamowe, które wyświetlają się przy wynikach wyszukiwania fraz podawanych przez użytkowników w wyszukiwarkach internetowych. - Performance marketing
To model efektywnościowy, w przypadku którego bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za efekty naszych działań, a rozliczamy się z Klientem na podstawie ustalonej prowizji bądź opłaty za konkretne zrealizowane zadanie. - Remarketing
To próba ponownego dotarcia do potencjalnego Klienta, który odwiedzał już stronę internetową i rozważał zakup produktu lub usługi. - Public Relations w Internecie
To polepszenie komunikacji firmy z otoczeniem, Klientami oraz konkurencją. - Display advertising
To reklama graficzna (banerowa) w Internecie, która pomimo swojej wiekowości jest elastycznym i skutecznym narzędziem e-marketingu. - Web usability
To użyteczność stron internetowych z punktu widzenia ergonomii oraz satysfakcji użytkownika strony www. - Social Media Marketing
To kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (Facebook, Google+), kompleksowo przygotowany fanpage i strony tematyczne, których zadaniem jest wsparcie produktu lub marki. - Mobile marketing
To kampanie reklamowe w postaci tekstowej i graficznej na telefony komórkowe oraz mobilne strony www i aplikacje. - E-mail marketing
To kampanie e-mailingowe od organizacji bazy kontaktów dla dedykowanej grupy docelowej, po przygotowanie treści reklamowej, wysyłkę oraz monitoring efektów. - Consulting
Wszystkim naszym Klientom oferujemy bezpłatne doradztwo w zakresie doboru optymalnych form marketingowo-reklamowych.