Identyfikacja wizualna
- Identyfikacja wizualna
- Zapytanie ofertowe
Z najwyższą starannością planujemy oraz tworzymy systemy identyfikacji wizualnej, a nasi Klienci otrzymują profesjonalne księgi identyfikacji wizualnej, które stanowią zbiór zasad wykorzystania np.: znaków graficznych czy firmowej kolorystyki.
Wspomaganie komunikacji biznesowej ma na celu tworzenie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa lub produktu od pierwszego wrażenia po obniżenie kosztów prowadzenia działalności gospodarczej.
Usługi tworzenia identyfikacji wizualnej można podzielić na trzy główne kategorie:

Projektowanie logotypu
Indywidualna analiza firmy wraz z jej konkurencją oraz znajdowanie nowej i niepowtarzalnej formy kreacji graficznej z zachowaniem czytelności oraz przejrzystości dla odbiorcy.

System Identyfikacji Wizualnej
W skład wchodzą m.in. takie elementy jak: logotyp, kolory firmowe, strona internetowa, materiały firmowo-reklamowe, reklama prasowa, reklama internetowa, reklama zewnętrzna czy wystrój i oznakowania firmy.

Projektowanie graficzne
To kreacja na potrzeby poligrafii (od wizytówek po materiały firmowo-reklamowe i druk wielkoformatowy), na potrzeby Internetu (strony www, reklama internetowa) oraz prezentacje multimedialne i statyczne.